maandag 27 oktober 2014

My life trough a camera #43

Deze week had ik herfstvakantie, sprak ik met een paar vriendinnen af en deed ik verder helemaal niks. Klik verder om mee te kijken naar mijn week. Hope you enjoy!
Maandag


Heerlijk chillen in mijn onesie, MTV op, en een schaaltje appels als ontbijt. Lang leven de vakantie!
Ik had even geen zin in mensen. Klinkt heel raar eigenlijk, maar ik heb de afgelopen 5 weken super veel gedaan. Ik had heel veel huiswerk en toetsen, dingen naast school zoals hobby's en sociale verplichtingen. Soms dan heb je daar ven helemaal geen zin in. Zoals die dag. Even alleen maar doen waar je zin in hebt. 

Nieuwe verslaving: we heart it. De nieuwe update van de app is zo awesome! Love it.
Poffertjes mmm... 
My cats are cuter than your cats <3.
Ik heb heel veel geblogd. De layout een beetje aangepast, een paar dingen technisch verbeterd, en een aantal artikelen geschreven. Like!
Ik las na lange tijd eindelijk weer een boek, namelijk "De Koning" van Kader Abdollah. Het stond in de boekenkast en aangezien het over de geschiedenis van Iran gaat (ik ben half Iraaans) leek het me heel interessant. Tot nu toe een awesome boek!
Dinsdag

Ik ontbeet met de aflevering van HNTM van de vorige avond. Bijna de finale, woehoe spannend! Ik ben voor Nicky, voor wie zijn jullie?
Heerlijk slapen met één poot uit de mand haha. 
It was raining cats & dogs, but I liked it anyway. Ik ging trouwens mee naar vrienden van mijn moeder.
De playlist met de liedjes die ik de hele dag door heb geluisterd.
Toen we terug reden was het weer droog en de lucht heel mooi.
CAKEEE!! Een vriendin kwam langs die nog wat taart overhad. Mjam.
Ik had 's avonds zin om weer eens te wii'en (na twee jaar haha) dus ik ging een potje Mario karten tegen m'n broertje. OMG dit ga ik echt vaker doen.
Woensdag
De dag begon met een gezellig bezoekje aan de ortho (ik heb slotjes) 's ochtends vroeg.
Ik keek de documentaire rauw, die ik een paar jaar geleden had gezien.
Daarna keek ik rauwer: het vervolg op rauw. Ik vond het heel fascinerend, en ik ben het er niet mee eens dat ouders hun kinderen maar kunnen volproppen met junkfood, maar zodra iemand gezond eet er moeilijk gedaan wordt.
Ik & m'n broertje werden er op uitgestuurd om boodschappen te doen en we moesten 2 keer terug omdat we de verkeerde dingen hadden gekocht. Het kostte in totaal anderhalf uur haha.
Ik ging thuis opzoek naar de Vegan Challenge, wat me enorm leuk lijkt om te doen. Nou ja leuk, ik en benieuwd of ik er verschil mee kan zien. Ik ben nu naar vanalles aan het lezen hierover, anyone who has done this before?
Dit was by the way mijn casual outfit van die dag:
Broek - H&M 
Top - Gisha
Vest - H&M
En 's avonds kreeg ik ineens heel veel ideeën voor nieuwe blogposts, dus die besloot ik op te schrijven in dit cute blog notitie boekje.
Donderdag
Ik lachte me dood om dit plaatje. Zo herkenbaar.
Ik vond dit briefje met mascara op m'n bed. Love you mom <3. Ik wou al heel lang deze uitproberen, naar mijn mening zijn de mascara's van MaxFactor de beste.
Bloggen, YouTube kijken en alvast wat huiswerk inplannen: I'm the multitasking queen!
Mijn vader kwam terug van kleding kopen voor mijn netgeboren neefjes, look how cute (alles is Primark).
En dit was nog niet alles haha. That awkward moment when you're cousins get more clothes than you, haha.
Dit stuk vond ik zo mooi, het deed me echt nadenken. Dit is het boek van Demi Lovato, staying strong 365 days a year. Een supergoed boek, het is de bedoeling dat je elke dag een stukje leest. Het inspireert me echt erg.
'S Avonds las ik de oude Hitkranten van een paar jaar geleden die ik onder mijn bed vond. Zo grappig om te lezen haha.
Vrijdag
Ik vond dit zo'n lief plaatje, ik moest het even delen.
's Middags ging ik even bij een vriendin langs die net terug kwam uit Parijs.
Ze had dit geweldige boek daar gekocht: how to be Parisian, over Parijse gewoontes en alles. Superawesome!
Even naar de sportzaal.
YOU LOOK SO PERFECT STANDING THERE IN MY AMERICAN APPEREAL UNDERWEAR!
Zaterdag
Ik begon de dag met luisteren naar deze remix, super awesome!
Hoe oud ik ook ben, als ik met viltstiften klieder zitten m'n vingers altijd helemaal onder. Aarrgghh... Wie heeft dit nog meer?
Ik deed ook nog wat huiswerk :(.
Ik ging nog even langs bij de opticien, ik heb steeds vaker last van m'n ogen bij dingen in de verte lezen. Maar ik mort dus even langs de oogarts daarvoor.
'S avonds kreeg ik enorme koppijn en ben ik op bed gaan liggen.
Zondag
Toen ik opstond had ik na 15 uur slapen gelukkig geen hoofdpijn meer.
Dit heeft de hele dag op repeat gestaan. Wauw wat een geweldige cover. In februari ben ik naar Birdy's concert geweest, live klinkt ze nog tien keer beter. Ongelooflijk. Ik hou echt van haar stem.
Bureau opruimen: before & after. (Maar dan omgekeerd haha).
Huiswerk maken...... Tja dat moet ook gebeuren. Lieve Julia coachte me via whatsapp haha.
I ripped of my jeans per ongeluk haha. Wow m'n huid ziet hier echt heel raar uit.
We (m'n vader, broertje en vrienden van m'n vader) gingen wandelen in het bos, maar het liep een beetje uit haha. Intotaal hebben we 2,5 uur gelopen en zo'n 9 kilometer. Ook wel eens lekker, haha.
Ik vond deze cover van Pia bij de Duitse "voice kids", gelijk gedownload. Hoewel ik gek ben op het origineel, is deze versie minstens even goed en misschien nog wel beter.
Ik ben de laatste tijd echt in to the covers haha.

Dit was "my week trough a camera #43". Vonden jullie het leuk? Ik ga er volgende week weer een maken.
See you next time!
Xoxo,
Iris

1 opmerking:

  1. haha graag gedaan hoor !
    ik vond het zelf ook wel een chille manier van hw maken !

    BeantwoordenVerwijderen