zaterdag 25 oktober 2014

What's on my iPhone 4


Hey everyone,
Ik heb vandaag de What's On My iPhone Tag voor jullie. Ik heb een iPhone 4, toen ik die kreeg was iedereen zo van: omg die wil ik ook, en nu is het al bijna ouderwets haha. Maar hij werkt nog steeds goed en ik ben er heel blij mee. Deze tag heb ik al heel vaak gezien, ik vind hem heel leuk omdat ik vaak ook op zoek ben naar handige apps. Dus ik ga hem vandaag ook doen. Hope you like it!






Dit is dus mijn  locked scherm. Mijn achtergrond is Zac Efron, haha, don't ask me why. Ik heb mijn iPhone in het Engels, dat vind ik eigenlijk fijner dan in het Nederlands.
De foto's in deze tag zijn trouwens allemaal screenshots, dat heb ik gedaan omdat ik met mijn telefoon geen foto's kan maken van mijn telefoon, logica haha.


Dit krijg je als ik mijn telefoon ontgrendel. Mijn achtergrond is nu een andere foto van Zac Efron haha.


Onderaan staan mijn meest gebruikte apps. Van links naar rechts: telefoon, dit gebruik ik om te bellen. Safari, dat is internet. Daarnaast is TDownloader, dit is de app waarmee ik mijn muziek download. Een hele fijne app, je kan er zo veel mee downloaden als je wilt, en het is gratis. En als laatst, surprise, Whatsapp.

 











Helemaal links boven is mijn grootste verslaving ever, Instagram. Daarnaast staat foto's, die ik veel gebruik. Facetime gebruikte ik vroeger heel vaak, maar nu wat minder omdat hij snel vastloopt. En berichten, dat is SMS & iMessage. Dat gebruik ik vaak als ik geen wifi heb om even snel iemand een berichtje te sturen, en met iMessage sturen ik en mijn moeder elkaar vaak foto's.
Camera, gebruik ik elke dag. Ook instellingen gebruik ik vaak, maar ik heb geen idee waarvoor. De App Store gebruik ik regelmatig om nieuwe apps te downloaden en RTL XL vind ik een superhandige app. Je kan daarmee gratis alle programma's van RTL 4,5 & 7 terug kijken, wat ik met GTST en HNTM doe.



Als eerste zie je de Girlscene app. Girlscene is een super awesome website die ik elke dag lees, en dat doe ik via deze app. Super handig! YouTube mag natuurlijk niet ontbreken, ik zit hier minstens een uur per dag op, luisterend naar nieuwe liedjes, covers, ik kijk vlogs and so on. Clock gebruik ik elke dag als wekker. De weheartit app hoort ook in het rijtje thuis, dit is een app vol met plaatjes enzo. Het lijkt op Instagram, Tumblr en Pinterest.
Snapchat, o man, wat is dat een leuke app. Ik denk dat iedereen dat inmiddels wel op zijn telefoon heeft. Super snel en grappig. Mail is mijn mail, maar dat lees ik haast nooit meer vanwege alle spam, haha. Shazam is een app waarmee je als je een leuk liedje hoort, hem kan opnemen en dan zoekt hij op welk liedje het is. Gebruik ik best vaak. Skype, daarmee kan je gratis bellen, maar ook met beeld. Dit doe ik heel vaak met vrienden die in het buitenland wonen, of gewoon voor lange gesprekken.


Flashlight is een zaklamp app, super handig, gebruik ik vaak in bed. Hiermee komt er een fel licht door je camera, een soort zaklamp dus. Weather is het weer, daar kijk ik altijd 's avonds naar als ik kleding voor de volgende dag uitzoek. De kalender gebruik ik haast nooit. Kik is eigenlijk een soort Whatsapp, ik gebruik dit af en toe. Insta Size is om witte randen om je foto heen te maken, voor op instagram, die super leuk staan. Ook kan je hier filters toevoegen, en collages maken. Blogger is de app waarmee ik af en toe artikelen voor mijn blog maak als ik niet thuis ben, bijvoorbeeld in de trein. Ook upload ik hier foto's van mijn mobiel mee. DrinkWater is een app die me eraan herrinert dat ik water moet drinken, wat ik vaak vergeet.


Viber is een app waarmee je gratis kan bellen, wat ik vaak doe met mijn familie in Iran. Calculator is de rekenmachine, die ik vaak gebruik voor mijn huiswerk. In mijn notes schrijf ik vaak even snel iets op als ik een idee heb, maar geen papier bij de hand heb, wat redelijk vaak gebeurt. Het mapje Productivity laat ik zo zien. Picsart is een app waarmee je je foto's kan bewerken. Flappy Bird heb ik nog steeds, het is het enige spelletje dat ik heb eigenlijk. Met Voice Memos neem ik vaak dingen op, bijvoorbeeld als ik een idee heb en te lui ben om het uit te typen, of als ik een ritme in mijn hoofd heb.

Dan het mapje Productivity, dit zijn de apps die ik nooit gebruik, maar standaard op je Apple Product zitten en je dus niet kan verwijderen. Passbook, geen idee wat dat is. Game Center is voor spelletjes, met iTunes Store kan je muziek downloaden wat ik dus nooit doe. Stocks zijn de statistieken, met Newsstand kan je boeken en tijdschriften downloaden. Kompas app, en reminders spreken voor zich. Maps is de kaart, die ik heel af en toe gebruik als ik niet weet waar het adres is.




Contacten, muziek en videos, nou ja dat is wel logisch. Gebruik ik nooit.

Note: alle apps zijn gratis, behalve whatsapp.

Dit was de What's On My Iphone Tag. Wat vonden jullie ervan? Let me know!
Xoxo,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten