dinsdag 4 november 2014

5 random songs

Hey everyone,
Ik heb vandaag vijf random songs voor jullie. Ik wou eigenlijk een blogpost maken over muziek die ik nu aan het luisteren ben, maar ik vond dit toch iets leuker. Hope you enjoy!




1. Break the rules - Charlie XCX


OMG wat is dit een awesome song! Ik zag de clip op MTV en ik heb het gelijk opgezocht. De rest van de dag stond het op repeat. 

2. Animals - Maroon 5


De clip van dit liedje was niet helemaal mijn ding, maar de song zelf is super catchy. Wat ik heel leuk vind aan deze band is dat ze nooit simpel zingen "i love you" enzo maar altijd mooie teksten erom heen verzinnen. Dit liedje haalt de stalker in je naar boven, haha.

3. Miss nothing - The Pretty Reckless


Dit is iets hardere muziek, maar dat is eigenlijk wel mijn smaak. Rock/Metal, haha. Maar dit liedje valt op zich wel mee.

4. This is how we do - Katy Perry


Jaja, deze mag ook niet ontbreken in dit rijtje. Deze heb ik een paar dagen lang op repeat gezet. Een super aanstekelijk, catchy liedje! Het doet me denken aan de zomer, terwijl buiten de bladeren van de boom vallen. This is how we do, yeah!

5. Good girls - 5 Seconds Of Seconds


Good girls are bad girls that haven't been caught. Ik luister al een tijdje hiernaar, hij blijft leuk. Het laat je bijna geloven dat je ook een bad girl bent haha.

Wat is jouw song at the moment? Ben je het hiermee eens? Moet ik dit soort random dingen vaker doen? Let me know!
Xoxo, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten