maandag 3 november 2014

My life trough a camera #44

Deze week begonnen school weer, en de drukte ook. Klik op "verder lezen" om mee te kijken. Hope you like it!
Maandag



Wakker worden met dit nieuwe album van Julia van der Toorn. Ik ben fan van haar sinds haar eerste auditie, terwijl ik normaal niet zo van de Nederlandse muziek ben. Maar zij heeft zo'n goede stem en haar liedjes zijn perfect voor in de ochtend: alleen haar stem en haar gitaar.
Toen ik naar school fietste was de lucht zo mooi. 
No caption needed....
Woehoe! Namaak M&M's van de Aldi. Ik heb altijd nogal honger na school, vooral als ik een lange dag heb gehad.
Julia got me this awesome book: Het geheim van de kaarten - Jostein Gaarder.
Ik ben benieuwd!
's Avonds kwam een vriend langs en hebben we een game marathon gehouden op de Wii. In dat soort dingen ben ik echt een halve jongen haha.
Statement: Harry Potter dekbed is én blijft sexy.
Dinsdag
Eigenlijk was dit een supersaaie dag en heb ik maar drie foto's gemaakt. Ik had school (en gym ughh). 's Middags ging ik naar terapie & deed ik m'n huiswerk. Wauw braaf geworden haha.
NOG 3 WEKEN!! IM SO EXCITED, IK KAN ECHT NIET WACHTEN.
...
Woensdag
Dit was m'n outfit of the day, superslechte foto haha.
Nog even snel leren voor een so bij het ontbijt.
Na school ging ik naar aikido & pianoles, wat best wel haasten was. Dit flesje is by the way DIY.
En na de aikido haaste ik me meteen naar het sportveld omdat Michelle, een klasgenootje, uit in mijn dorp speelde. Ze wonnen met 4-1 haha!

's Avonds was ik doodop & heb ik eigenlijk alleen gegeten, gedoucht en ben ik toen gaan slapen.
Donderdag
's Ochtends hadden we de eerste twee uur vrij, maar ik was een uur eerder op school omdat ik het niet wist :(. Maar toen heb ik maar een beetje huiswerk lopen maken met vrienden.
My (mom's) new shoes. I love the heels so much!
Matching with Julia
Na school ging ik aan een project werken en toen ik terug fietste kwam ik een vriend uit mijn ouwe klas tegen, wat er voor zorgde dat ik half 6 thuis was. Dus de hele avond bestond uit huiswerk maken.
Goede tijden, slechte tijden + chocolade kruidnoten + my bed = PERFECTION.
Vrijdag
That moment when Jochem Meijer je school binnen loopt!
Tijdens een tussenuur gingen we geochoachen. We hebben in 35 minuten tijd 2 geochoaches gevonden, niet slecht toch? (Ik ga hier denk ik nog een apart artikel over maken voor de mensen die niet weten wat dit is).
Woehoe! Mama got me these awesome magazins!
Mijn statement ketting, still loving it
'S avonds liep ik even Halloween met m'n broertje, maar ben ik weer naar huis gegaan omdat er eigenlijk niks aan was.
En op de relaxte vrijdagavond kijken we altijd traditie getrouw Disney films, deze keer was Nemo aan de beurt.
Zaterdag
1 november. :) Een nieuwe maand, nieuwe kansen!
Dit is waar ik zowat voor leef, opstaan & onbijten in m'n pyjama met een sweater erover heen.
<3
Voor het eerst sinds maanden ging ik weer in bad. Deze badgel is enorm aan te raden.
Meet my new addiction: Work van Iggy Azalea. Eigenlijk ben ik groter fan van haar dan ik wil toegeven haha.
's Avonds gingen we bij een vriend van m'n broertje eten, wat super lekker was. Wat een schattig mini ijsje he.
Zondag
Één foto van wat ik de hele dag door heb gedaan, namelijk huiswerk, want ja de proefwerkweek zit er helaas ook weet aan te komen.

Wat hebben jullie gedaan deze week? Let me know!
See you next time!
Xoxo,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten