maandag 10 november 2014

My life trough a camera #45

Deze week had ik heel veel leuke dingen buiten school, maakte ik voor het eerst kennis met mijn stiefvader, bereidde ik me alvast voor op de proefwerkweek en ging ik naar Soldaat Van Oranje.
Maandag



My outfit of that day: 
-Zwart vestje, GAP
-Glinster Topje, Didi
-Spijkerbroek, Primark
Die dag was enorm raar. Ik vertrok om kwart voor acht en was om kwart voor zeven thuis, doordat ik het achtste had en audities voor een toneelstuk. Maar 's avonds door de stad fietsen met alle mooie lichtjes en grachten is echt geen straf.
Na het huiswerk maken, relaxen. Dit is puur genieten, isn't it? Joop Ter Heul is een heel oud boek, zelfs mijn oma heeft het gelezen, maar nog steeds zo geweldig. Aanrader!
Dinsdag
Op weg naar gym, voor de coopertest twee (lees op weg naar de hel).
The Cameron Dallas Song, een van de beste ever, ook heeft dit liedje een groot aantal jongens haters. Vooral als je het hardop zingt, haha. 
Waarschuwing: het blijft voor de rest van je leven in je hoofd zitten.
Lekker fluffy knuffelen met Wolfie
Op de een of andere manier denk ik weken van te voren dat ik de tekening voor beeldende vorming ga afmaken, maar ik kom altijd uit op de avond voor de deadline.
Mijn artistieke hand. Kwam ik pas na een uur achter.
Woensdag
It was so misty, I liked it. Het enige nadeeltje was dat toen ik op school aankwam, het leek alsof ik net uit de douche stapte.
I don't like it, I love it. 
'S Middags moest ik na school nablijven met een vriend want ik was er dinsdag uitgestuurd.
Daarom moest ik haasten naar pianoles.
Hebben jullie het ook altijd dat als je het super druk hebt, je lichaam echt tienduizend keer meer energieker wordt? Ik heb altijd een haat liefde verhouding met het druk hebben, het is heerlijk maar vaak wil je ook gewoon rust.
YESSSS
Donderdag
Toen ik naar school fietste, vloog er een enorme zwerm vogels over, de lucht werd bijna zwart. Helaas waren ze net weg toen ik een foto wou maken.
Wiskunde: het is en het blijft mijn meest gehate vak, zeker nu vlak voor de proefwerkweek.
All you sometimes need is crisps as lunch. Om te vieren dat we om twaalf uur uit waren haha.
Na een hele hele lange tijd weer eens een spelletje spelen op de tablet: Subway surfers.
Maar helaas moet huiswerk ook gebeuren.
Ik ben zo blij dat ik steeds vaker een momentje kan vinden om even voor mezelf te lezen. Ik word er zo ontspannen  en rustiger in mijn hoofd van, heerlijk.
Vrijdag
Het begint langzamerhand een gewoonte te worden; tijdens een tussenuur geochoachen. Deze keer regende het en was het heel koud dus we gingen er maar een zoeken.
Popcorntime!
Ik claimde de gitaar van mijn broertje (eigenlijk ben ik de enige die er iets mee doet), helaas heb ik er nooit les in gehad. Maar geloof me, je vindt me steeds vaker op de bank, tokkelend op een gitaar en zingend.
Voor de grap gingen we weer Pippi langkous kijken, te leuk gewoon. Ik kende vroeger gewoon alles uit mijn hoofd, vooral het deel waarmee ze haar vader bevrijdt. En oh, dat was zo eng.
Ik moest zo hard lachen om dit filmpje. Te origineel, echt hoe bedenk je het?
Zaterdag
Zaterdag kwamen de nieuwe vriend van mijn moeder en zijn zonen langs. Speciaal voor die dag maakt mijn moeder de lekkerste appeltaart ooit!
Ik kreeg random twee cadeautjes, een doos met bonbons & een boek. Te lief.
En we gingen met z'n allen naar het strand. 
Selfmade pizza. Het ziet er misschien niet heel smakelijk uit, maar geloof me dat was het wel!
Okay? Okay! (Jaja, tfios fan hier)
Tot een uur of half een s nachts keken we Nayib (een geweldige cabaretier).
Zondag
Hoewel de cover er nogal eng uitziet, is Fallen van Evanescence echt een van de beste albums ever!
Leren leren en nog eens leren. Pff.
Maar de middag was veel leuker want we gingen met mijn opa en oma naar de musical Soldaat Van Oranje! Ik wil hier echt al heel lang heen, en het was nog mooier dan verwacht. Zonder dit mis je echt een groot deel van je opvoeding ;).

Dit was "My Life Trough A Camera #45". Vonden jullie het leuk? Wat hebben jullie gedaan afgelopen week? Let me know!
See you next time!
Xoxo,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten