dinsdag 16 december 2014

5 random songs #2

Hey everyone,
ik had weer eens zin om mijn vijf favoriete liedjes op dit moment op een rijtje te zetten, dus het werd weer eens tijd voor "5 random songs". Het zijn andere liedjes dan de vorige keer, de meeste ook van een andere artiest. Hope you like!




When I think of you - Sarah Fairfield
Dit liedje ken je denk ik wel uit de Lidl december reclame. Elke keer dat ik die zag, luisterde ik naar het liedje, ik vond het zo mooi. Uiteindelijk heb ik via Google kunnen vinden hoe het heet. Het is gezongen door Sarah Fairfield, ik heb geen idee wie het is, maar ik vind haar een enorm mooie stem hebben, en het liedje is heel lief. Eigenlijk maakt het me altijd weer vrolijk. 



Just Tonight - The Pretty Reckless
En dan komen we gelijk weer bij een wat ruiger liedje, dit keer van The Pretty Reckless, waar ik ook over schreef in de eerste 5 random songs schreef. het blijft toch een van mijn lievelingsband. Dit accoustische optreden vind ik mooier dan het originele liedje, er ziet hier wat meer gevoel in, heb ik het idee.


Wake Me Up - Birdy
Mijn guilty pleasure is en blijft Birdy. Ik ben in februari dit jaar naar haar concert geweest, en ik blijf me erover verbazen hoe goed zij wel niet is. Ook dit liedje (dat trouwens is gezongen bij Giel van 3fm), de cover van 'Wake Me Up' van Avicii, het is zo mooi hoe ze een liedje kan omtoveren in een soort toverspreuk. Zo mooi, vooral om mee wakker te worden (letterlijk haha) en mee te gaan slapen, het maakt je echt rustig. Ook haar cover van 'The A Team' is amazing.


I'm a mess - Ed Sheeran
Over Ed Sheeran gesproken, zijn nieuwe album X trekt me steeds meer. Vooral dit nummer, zo prachtig, het vertelt soms echt mijn gevoel. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen, je moet dit gewoon lusiteren.


Stay high - Tove lo
En als laatste, Stay High. Ik dacht eerst dat dit zo'n zangeres was die live niet zo goed is, maar ik zocht een optreden op en ik vond het heel goed, hoewel ik deze versie iets fijner vind klinken. Het lijkt een heftig nummer, dat is het misschien ook, maar toch een aanrader!

Waar luister jij op dit moment naar?
Dank je wel voor het lezen!
xx
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten