zaterdag 13 december 2014

Ik kan toch niet de enige zijn die... #1

Hey everyone,
Bij sommige situaties vraag ik me echt af of ik de enige ben die dat doet. Maar dat kan toch niet? Dus daarom de eerst editie van:
Ik kan toch niet de enige zijn die... 


-van haar bejaarde ouders geen Netflix mag
-duizend keer aan een deur trekt tot ze ontdekt dat er "duwen" staat
-in haar hoofd altijd gemene opmerkingen bedenkt, maar die niet zegt
-expres haar boeken vergeet omdat ze geen huiswerk heeft gemaakt
-altijd een onverwachte mondelinge overhoring krijgt als ze niet geleerd heeft
-altijd haast om naar het station te gaan, maar uit eindelijk nog 10 minuten staat te wachten
-zich altijd voorneemt om om half elf te gaan slapen, en dan toch pas anderhalf uur later in haar bed ligt
-Nederlandse muziek haat
-natte haren na het douchen verschrikkelijk vindt
-zich altijd heel badass voelt, terwijl ik me gewoon aan de regels hou.
-stiekem altijd Downtown Abbey kijkt
-altijd haar zakgeld in de eerste week heeft opgemaakt

In welke situatie herken jij je het meest?
Bedankt voor het lezen & see you soon!
Xoxo,
Iris <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten