dinsdag 25 november 2014

30 awkward situations

Hey everyone,
hoe vaak raken we wel niet verzeild in een situatie die uiteindelijk een genante stilte wordt? Ik heel vaak, zon paar keer per uur. Omdat ik er na afloop altijd wel om kan lachen, heb ik vandaag een lijst met 30 genante situaties bedacht, die ik waarschijnlijk vast allemaal wel heb meegemaakt.
Hope  you enjoy!


 1. Als de leraar iets aan je vraagt, en je geeft antwoord maar het was voor de persoon achter je bedoelt.
2. Wanneer je moeder allemaal beschamende dingen die je vroeger hebt gedaan, aan je vrienden gaan vertellen/het op Facebook zet. Grrrr.
3. Ik heb heel vaak dat ik een schoolvak of een leraar haat. En vaak zeg ik dit dan ook tegen klasgenoten, maar het is me nogal vaak overkomen dat de leraar dan achter me staat. Awkward!
4. Als je vrienden onverwachts langskomen en jij zit met ongekamde haren in je pyjama naar TellSell te kijken (geef toe, we doen het allemaal).
5. Wanneer het op een verjaardagsfeestje (voornamelijk met familie) ineens stil wordt, en niemand heeft iets te zeggen. Dan zit je daar allemaal een beetje van "tjaa..."
6. Sta je op het punt je levensgeheim aan degene naast je in de klas te vertellen, wordt het net stil en realiseer je je dat iedereen heeft gehoord dat je wel eens hond hebt gegeten ;).
7.  Wanneer je thuiskomt, in de spiegel kijkt en je jezelf afvraagt  of je er de hele dag zo hebt uitgezien.
8. Ik vergeet heel vaak dingen, dus als ik een keer niets te doen heb, vraag ik me altijd af of ik niks vergeten ben.
9. Wanneer je maag rommelt in de klas JUST BE QUIT, OK.
10. Als je iemand niet verstaat, dus je knikt maar en dan schijnt het een vraag te zijn.
11. Als je een grapje maakt en niemand lacht dan zit je daar altijd een beetje van tjaa.
12. Wanneer jij, je crush en je vrienden in dezelfde ruimte zijn. Genante situaties gegarandeerd.
13. Als iemand je zegt dat je gulp al de hele dag openstaat, en je hebt al half nederland afgereist en ook met half nederland gepraat. Had niemand dat even kunnen zeggen? Dank je.
14. Wanneer je per ongeluk bij het praten op iemand spuugt.
15. Wanneer je boos op iemand wordt, woedend de kamer uitrent en de deur dichtslaat en er ineens achter komt dat je iets vergeten bent en je terug moet.
16. Als je crush er ineens achter is gekomen dat jij hem/haar leuk vindt. En het ook nog aan de hele school gaat vertellen.
17. Moeten gymmen terwijl je ongesteld bent.
18. Wanneer een leugen uitkomt ...
19. Als je op een feestje bent, niemand kent en maar een beetje random dingen op je mobiel gaat typen. 
20. Als je naar iemand staart en ze betrappen je. No I'm really not stalking you... Not at all.
21. Als je de deur voor één iemand open houdt en half New York vindt het leuk om even langs te lopen.
22. Dat je net je allerlelijkste kleding en no make up op hebt en je de BIGGEST BITCH ever tegen komt.
23. Wanneer je doet alsof je ziek bent en iemand zegt: ja je ziet er zo slecht uit. Excuse me?
24. Sexscènes tijdens een film die je met je familie aan het kijken bent.
25. Als je naar iemand aan het zwaaien bent op straat en diegene zwaait niet terug.
26. Wanneer je op je pen zuigt en je mond onder de inkt zit.
27. Wanneer je iemand voor het eerst onmoet en doet alsof je diegene nog nooit hebt gezien, terwijl je ze stalkt op instagram.
28. Wat is meer awkward? Dora beantwoorden of wachten in stilte terwijl ze je aanstaart.
29. Wanneer je na een regenbui op school komt en je niet doorhebt dat je de ogen van een panda hebt.
30. Als je vriend met iemand praat die je niet kent en jij daar in stilte staat te wachten.

Raak jij net als ik, ook zo vaak in gênante situaties verzeild? Zo ja, weet je er nog een paar andere? En kan je je herkennen in deze?
See you next time!
Xoxo,
Iris

1 opmerking:

  1. Wat moet je doen als je jarig bent en mensen gaan voor je zingen?! Moet je dan mee zingen of leuk lief lachen? Dat is zoo akward :(

    BeantwoordenVerwijderen