maandag 24 november 2014

Blog update #2

Hey everyone,

Waarschijnlijk verwachten jullie hier nu een "my life trough a camera". Maar ik heb vandaag even een iets serieuzer artikel voor jullie.
Om maar meteen op het onderwerp te komen; ik heb besloten even te stoppen met de wekelijkse foto diaries. Niet omdat ik het niet leuk vind, integendeel zelfs. Maar ik heb wel gemerkt dat mijn weken altijd zo'n beetje hetzelfde in elkaar zitten en elke keer weer hetzelfde lezen wordt saai toch?
Ook is het zo dat mijn mobiel helemaal vol zit na Demi's concert, en ik moet die foto's er nog afhalen.
Waarschijnlijk zal er af en toe wel eens een leuk foto verslag van een dag komen, maar in plaats van deze artikelen ga ik wat meer aandacht besteden aan andere artikelen.

Even iets andere informatie rondom mijn blog:
1. Ik ben van plan om binnenkort mijn lay out te veranderen, een vriendin helpt me hierbij. To be continued!
2. Zoals jullie misschien hebben gemerkt is er de afgelopen tijd wat minder online gekomen. Ik ben heel perfectionistisch, bij mij is het altijd of het allerbeste of niets. En aangezien ik geen tijd had om goede artikelen te schrijven en ik geen afgeraffelde dingen online wil zetten, was het wat rustiger. Maar ik ga enorm mijn best doen om wat meer tijd hieraan te besteden.

Dank jullie wel voor het lezen! Hebben jullie nog tips?
See you next time!
Xoxo,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten