zaterdag 29 november 2014

Meet my new addiction: "1989"

Hey everyone,

al hele lange tijd luister ik naar Taylor Swift. O, wat heeft ze een geweldige stem en wat een geweldige liedjes schrijft ze, ik herken me er heel vaak in. Vandaag heb ik een review van haar nieuwste album "1989". Hope you enjoy!
                                                              www.wikipedia.nl



Het beste nummer van dit album vind ik toch wel "Blank Space". De videoclip is misschien een beetje creepy, maar het gaat erover dat de media haar vaak afschildert als de gestoorde vriendin en ex, en daar heeft ze een liedje over geschreven. Dat is misschien nog wel het allerbeste deel van dit album, ze maakt lol over zichzelf. Behalve de videoclip, zit dit liedje enorm goed in elkaar. 'Cause darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
"Shake it off", vind ik dan toch iets minder, het is een beetje te vaak gedraaid, en op een gegeven moment heb je er gewoon genoeg van. Maar alsnog is het niet slecht.
Ik moest eerst even wennen aan "Welcome To New York", maar na een paar keer luisteren vond ik het best een leuk nummer.
Daarintegen is "Out Of The Woods" niet helemaal mijn ding, ik vind het refrein heel irritant. Dit liedje had van mij weggelaten mogen geworden.


"I know places"vind ik een heerlijk nummer, op de een of andere manier past het heel erg bij de hungergames voor mijn gevoel. Dit liedje geef ik de tweede plek, na Blank Space.
(Het geluid doet het niet bij dit liedje, maar als je het op je mobiel opzoekt doet hij het wel).

Al met al ben ik best positief over dit nieuwe album. De overige liedjes zijn op zich wel okay, maar niet heel goed. Persoonlijk zou ik Blank Space, I know Places en Style het meest aanraden. Ik ben blij voor Taylor dat ze een nieuwe kant heeft op durven gaan en ik hoop dat ze nog veel muziek gaat maken.

Wat vind jij van dit album? Ben je het met me eens, of vind je het niks? Wat is jouw favoriete Taylor Swift liedje?

See you next time!
Xoxo,
Iris

1 opmerking:

  1. haha dit zegt weer hoe veel onze muziek smaak verschilt.
    ik vind out of the woods het leukste liedje van dit rijtje!
    leuk idee trouwens om op deze manier albums te reviewen !
    moet je vaker doen !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen