dinsdag 2 december 2014

Demi Lovato's concert

Hey everyone,
Dinsdag 18 november heb ik letterlijk de leukste avond/nacht van mijn leven beleefd: ik ben samen met mijn moeder en een vriendin naar mijn idool Demi Lovato geweest. Het was echt zo geweldig, en ik heb heel veel foto's gemaakt (op een gegeven moment liep m'n mobiel vast, oeps). Daarvan ga ik de leukste aan jullie laten zien! Hope you enjoy <3.


For dinner: een pizza Margaritha van de La Place, op het station. Op zich niet slecht maar die van de Domino's vind ik toch iets lekkerder:
De Ziggodome is zo mooi!







Het concert was incredible. Ik heb gehuild, gelachen, geschreeuwd en nog meer. Het is onbeschrijfelijk wat je voelt als je je idool na twee en een half jaar fan zijn, eindelijk live ziet. Ze zong trouwens nog beter dan ik had verwacht. De nummers die ze zong:
-Really don't care
-Remember December
-Heart Attack
-Nightingale
-Skyscraper
-Give your heart a break 
-Fire starter
-The middle
-Neon Lights
Het concert duurde helaas maar 45 minuten, voor mijn gevoel zo'n anderhalve seconde, want het was het voorprogramma van Enrique Iglesias' Sex and Love tour. Van hem had ik nog nooit eerder gehoord, maar ook hij gaf een geweldig concert, waardoor ik toch uiteindelijk tot half twaalf ben gebleven. 
Erna was ik helemaal schor, maar niet heel moe ondanks het feit dat we rond half twee ofzo thuis waren. 

Het was echt een super ervaring. Wat ook leuk was, er waren superveel diehard Lovatics, net als ik. Normaal ben ik de enige, nu waren er super veel andere meiden die ook speciaal voor Demi waren gekomen.
(De meeste foto's zijn met een iPhone 4 gemaakt, en sommigen met een iPhone 5s).

Wat vind jij van Demi Lovato? Ben je wel eens naar een concert geweest in de Ziggodome?
See you next time!
Xoxo,
Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten