maandag 17 november 2014

My life trough a camera #46

Deze week had ik proefwerkweek, werd ik ziek, ontdekte ik het beste liedje ooit en ging ik logeren. Hope you enjoy!
Maandag


'S ochtends in bed nog even snel natuurkunde doorlezen, voor het proefwerk.
Een voordeel van deze geweldige (maar niet heus) week, dat je twee proefwerken hebt per dag. Dus je gaat laat naar school, en bent voor de lunch al weer thuis. Daarom maar een eitje, waar ik echt het meeste van hou. Op de basisschool at ik iedere dag wel ei.
WRTS. Ik denk dat ik het feit dat ik vorig jaar over ben gegaan, vooral te danken heb aan het feit dat deze website bestaat. Echt, als de maker hiervan dit leest, ik hou van je.
Chocolat! Ik en mijn broertje hadden een hele doos met bonbons gekregen van mijn moeders nieuwe vriend, en tja dat gaat niet heel lang mee.


Heb je ooit dat ene liedje gehad, dat zo precies uitdrukt wat je voelt? Ik heb dat heel af en toe, maar nu heel erg met dit liedje. "The Heart Wants What It Wants" van Selena Gomez. Hij staat al vijf dagen ofzo op repeat, al sinds de eerste dag dat hij uitkwam en ik hem hoorde was ik verliefd.
Dinsdag
Ik hoefde pas om half twaalf op school te zijn, maar ik zette m'n wekker vroeg om nog veel dingen te kunnen doen.
De allernieuwste instagram update, i like it! Wat vinden jullie ervan?
Tja zo kan het ook, haha.
Mijn standaard outfit in de proefwerkweek, een sweater en een spijkerbroek (vaak met een gat).
Woensdag
Ik vind mijn Timberlands zo super awesome! M'n moeder heeft ze een hele tijd geleden in New York City gekocht.
Lezen in de trein met muziek op, het blijft een van mijn favoriete dingen. 
Ik ging namelijk mijn tweede en gelukkig laatste HPV prik halen tegen baarmoederhalskanker.
Wauw de lucht is zo mooi. Ik fietste hier terug van piano les naar huis.
's Avonds voelde ik me heel ziek en misselijk, hoewel ik haast niks gegeten had.
Donderdag
Donderdag was ik pas echt goed ziek maar ik ben naar school gegaan want ik had geen zin om de proefwerken nog later in te halen.
Wel ontdekte ik het allerbeste liedje ooit, toen ik met 39 graden koorts in bed lag. Namelijk blank space van Taylor Swift. Ik zeg vaak dat ik gek ben op een liedje maar dit is serieus geniaal. Ik heb het zo'n 500 keer op repeat gehad.
Vrijdag
Ik kwam deze super awesome Arizona vrachtwagen tegen, hoe vet!
EN MIJN PROEFWERKWEEK WAS VOORBIJ! Om te vieren dat ik dat heb overleefd keek ik eerst Catching Fire.
En later Rapunzel. Ik kon alvast een ding van mijn November Goals lijstje doorstrepen, namelijk 3 films kijken.
Zaterdag
Samen met een klasgenootje ging ik een proefje voor natuurkunde doen, over drijvende kruiden.
's Avonds kwamen er drie hele goede vriendinnen langs en gingen we zelf vegatarische spaghetti maken, die echt super lekker was. Ook bleven ze logeren (lees: hebben van half zeven 's ochtends tot half tien geslapen), raakte we mijn konijn kwijt en vonden we haar weer terug (godzijdank) en we keken 3 films, Alladin, Up en Barbie Zeemeerminnen (don't ask me why). En eigenlijk stonden de films op maar hebben we er niks van gezien.
Zondag
Nog gewoon maar twee dagen! Hoe snel gaat de tijd, ongeloofelijk. Ik begon alvast met het uitzoeken van mijn outfit.
Die dag deed ik niet veel, ik lag in bed te lezen en keek filmpjes. Ook ging ik vroeg naar bed omdat ik echt super moe was.

Dit was "my life trough a camera #46". Vonden jullie het leuk? Let me know! 
See you next time!
Xoxo,
Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten