donderdag 13 november 2014

Proefwerkweek

Hey everyone,

zoals ik al eerder heb verteld, is de proefwerkweek voor mij begonnen. Hoewel ik dit echt uit de grond haat, net als iedereen denk ik, wil ik er toch nog iets positiefs van maken. Ik heb dus alle leuke (lees: minder erge) dingen die met de proefwerkweek te maken hebben, opgeschreven.
Hope you like it!



Je bent heel snel klaar
Bij ons op school heb je twee toetsen van ongeveer een uur, en dan kan je weer terug naar huis. Dit betekent vaak uitslapen en nog voor de lunch thuis zijn! Oke, misschien is het de bedoeling dat je dan gaat studeren, maar whatever ;).

Draag wat je wilt
Normaal wil je er natuurlijk een beetje goed uitzien. Make up, leuke kleding, we kennen het allemaal wel. Maar nu hoeft het niet. Want het boeit niemand of jij nu met vet haar in een knotje, je joggingbroek en mascaraloze ogen naar school komt, iedereen zit er zo bij. Ook al gaat een joggingsbroek iets te ver voor mij, ik vind het heerlijk om in mijn ogen te kunnen wrijven zonder zwarte strepen te veroorzaken.

Iedereen houdt rekening met je
*Mama komt binnen met thee en chocola*
*Broertje moet stil zijn en mag niet gillen*
*Nee mam, ik kan niet afwassen, ik moet nog leren*
Enzovoort haha

Je leeft voor het weekend
Daar is het dan, bijna in zicht, nog twee dagen en dan is het vrijdagmiddag. Alles is voorbij, time to party! Ik ga dan altijd met iemand logeren. Alles kan, je hebt je hard genoeg ingespannen.

Verder kon ik eigenlijk niets meer verzinnen, haha. Ik hoop dat dit er genoeg zijn!
Wat vindt jij van de proefwerkweek? Haat jij het net zo erg als ik of kun je er ook wel de leuke kanten van zien? Let me know!
See you next time!
Xoxo,
Iris

(de afbeeldingen komen van www.weheartit.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten