woensdag 3 december 2014

December goals

Hey everyone,
Zoals elke maand maak ik een lijstje met doelen die ik die maand wil bereiken. Deze keer ga ik het met jullie delen! Het is eigenlijk een soort bucketlist, een lijstje met dingen die ik wil doen voor het einde van de maand. Hope you like it!
Dit is dus mijn lijstje. Ik schrijf dit altijd op in het boekje dat ik elke dag gebruik, en meestal hang ik het ook boven mijn bed als een friendly reminder.
-10 boeken lezen
Ik begin steeds vaker te lezen, en omdat ik heel snel kan lezen, heb ik elke maand een doel voor mezelf. Vorige maand is 8 boeken gelukt, nu wil ik er twee meer doen.
-4 films kijken
Hetzelfde geldt een beetje voor films, maar omdat dit toch wel wat meer tijd in beslag neemt heb ik er vier gedaan. Elke week eentje, dat moet lukken.
-Workout plan volgen
Ik wil heel graag iets fitter worden, dus ik ga het bovenstaande plan volgen, die ik heb van girlscene.nl, en dat ga ik drie keer per week doen. Ik hoop dat het lukt!
-Positiever zijn (minder zeuren)
Hoewel een potje zeuren op z'n tijd ook heerlijk kan zijn, betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik dit maar blijf doen. Ik vind het zelf heel irritant als iemand de hele tijd negatief is, dus ik wil er mee stoppen. Heeft iemand nog tips?
-Altijd make-up eraf halen
Spreekt voor zich. Vaak als ik naar bed ga ben ik te lui om m'n gezicht nog schoon te maken, en wordt ik volgende dag wakker als een panda, wat natuurlijk super slecht is.
-Elke dag piano spelen
Gebeurt steeds vaker, maar kan altijd beter toch? 
-Girlsnight ft. Emma
All you need is a girlsnight. Spreekt voor zich toch?
-Mijn liedje afmaken
Regelmatig begin ik aan iets (dit keer een eigen liedje) maar maak ik het nooit af, een super slechte eigenschap. Dat komt doordat als het niet perfect gaat ik er mee stop. Of het beste, of niets. Tja.
-Foto's dropboxen
Praktische goals horen er ook bij
-Een week geen commerciële muziek
Ik hou van uitdagingen, ik ga altijd weddenschappen aan. Deze keer met mezelf, ik wil graag een week geen commerciële muziek luisteren, ik ben benieuwd of ik me daar door anders ga voelen. To be continued!
Nog even een inspirerende quote, zelfbedacht hihi.

Wat zijn jullie December goals? Hebben jullie nog tips?
See you next time!
Xoxo,
Iris <3


1 opmerking: