dinsdag 9 december 2014

What's in my make-up bag?

Hey everyone,
Zoals (denk ik) vele meiden draag ik elke dag een make up tasje met me mee naar school (of ergens anders). Vandaag ga ik jullie laten zien wat er in zit! Hope you enjoy!




Dit is mijn makeup tasje, perfecte maat, niet te groot en niet te klein. Zoals je ziet is hij een beetje vies, maar dat komt door al het gebruik haha. Ik heb hem gekocht bij de Etos.
Hoe overleef ik make-up tasje, €4,99

Mijn mascara's
Okay let's start with the mascara's! Ik heb er drie, eentje voor elke dag (de rode) en de andere twee doe ik erbij als ik een feestje heb.
Essence I love extreme mascara €2,50
Maybelline One by one mascara €13,49
MaxFactor 2000 calorie mascara €17,00

Mijn andere oog make-up
De meest achterste is een eyeliner, waarvan het etiket helemaal afgesleten is. Deze gebruik ik vaak, hij is makkelijk in gebruik, ik kan er gemakkelijk een wing mee zetten.
De concealer is serieus de goedkoopste en de beste die ik ook heb gehad. Ik heb altijd veel donkere kringen rondom mijn ogen, en die camoufleert hij redelijk goed.  Met puistjes werkt hij iets minder, maar alsnog niet slecht.
De blauwe liquid liner heb ik London gekocht. Hij is niet heel goed, hij gaat snel van je ogen af en is lastig aan te brengen maar soms is het de moeite waard voor een feestje, want de kleur is super mooi.
Miss Sporty eyeliner: rond de €3,50
Essence 16hour concealer: €2,50
Make-up Academy liquid liner shade 2: £1,00

Mijn lipproducten 
De meeste linkse lipstick is een prachtige diep Bordeaux rode kleur, het past erg goed bij de herfst. Je moet wel even opletten bij aanbrengen, omdat hij erg opvalt. Hij is vooral geschikt voor feestjes.
Een hema lipstick mag natuurlijk ook niet ontbreken, van deze weet ik de naam niet maar hij is roze met een glittertje.
Voor Baby lips naar Nederland kwam, had ik het veel beter verwacht. Het viel me nogal tegen, maar ik gebruik hem af en toe. Hij laat een lelijke roze kleur achter maar hij verzorgt je lippen wel.
Als laatste hebben we een Maybelline lipstick, die ik heb gekocht bij de action, wat echt een aanrader is. Hij ruikt lekker en is heel onopvallend, perfect voor op je werk of school.
Revlon colourburst lipstick 016 Bordeaux: onbekend (van mijn moeder gepakt haha)
Hema onbekend: rond de €2,50 denk ik
Maybelline Babylips Pink Punch:
Maybelline colorsensational 080 cherry pop: €2,00 bij de Action

De overige producten
Zeepblaadjes: onbekend, ik denk rond de €0,50
Spiegel/Haarkam: Primark, €2,50
Nivea mini crème: gratis bij deodorant
Medicijndoosje: €4,00 in Portugal
Pincet: €0,75 bij de Action

Ik ga binnenkort wat meer make up producten reviewen, laat me in de comments weten wat jij wilt lezen.
Wat zit er in jouw make up bag?
See you next time!
Xoxo,
Iris






1 opmerking: